Bästa kvällen

Steg upp efter en superdag för ett tag sedan! Träffade tjejorna hemma hos Elin och vi hade som vanligt grymt skoj! Gick på promenad, lagade mat och var ute i solen. Kvällen avslutades med att alla somnade i en säng, ja, det var ganska knött. Maja på golvet och Sandra gick ut och sov någon gång på morgonen, jag hade inget täcke så jag sprang runt och letade efter en filt mitt i natten, jag hittade en och kunde därför sova bort hela morgonen. Vid 11 åt vi frukost ute på altanen och det var döhett, precis som det har vart hela dagen. Så vi har solat och tatt de lugnt. Om en stund kommer Robin hit och vi tjejor ska nog dra om ett tag.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du några tips om vad jag skulle kunna göra med håret? ska till stockholm imorgon, och vill piffa upp mig lite! :) läs mitt senaste inlägg! <3

2009-08-08 @ 16:54:50
URL: http://adinazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0