Borta, hemma och borta igen

Tillbaka hemma efter några riktigt roliga dagar. Jag, Maja och Sandra tog tåget till Göteborg igår och hade skitskoj! Vi körde laserdome, badade en snabbis och gick på bio. Vi kollade på L.A Gigolo och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. Den va inte skitbra, inte skitdålig, den va helt okej. Handlingen va lite mysko, den innehöll ungefär 30 sexscener (där man önskat att man slapp se för mycket) och slutet va kasst, ni fattar, det va inte den bästa jag sett. De ska dock ha ett stooort plus för att Ashton Kutcher var riktigt snygg i filmen och att han inte klädde sig direkt dåligt. Nog pratat om filmen, det blev iallafall en lyckad dag i älskade Göteborg. Idag har vi åkt in till stan hos Sandra och kollat runt lite och jag har även hunnit med att träna idag.

Nu måste jag gå och packa rumpan av mej! Imorgon drar jag iväg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0