Hemmafrun Lisa

Känner mig som en riktig hemmafru. Min dag har bestått av att städa, tvätta, laga mat, slå in julklappar och göra julgodis (Rocky roads och kokosgodis). Med detta sagt förstår ni nog vad jag menar med hemmafru. Det har iallafall varit en slapp och go dag. Jag har fått gjort en massa.

På något sätt trivs jag tusen ggr bättre i mitt rum när det är städat och nästan pedantiskt iordning. Vet inte riktigt varför, men jag antar att allt blir mycket lättare när man slipper kliva över klädhögar och slipper ha i bakhuvudet att man borde fixa till det. Just nu är mitt rum är så städat som det kan bli, så jag stormtrivs.

Nog pratat om att städa, nu ska jag snart sova. Godnatt!


Rocky road receptet finns här

Och här är recpetet på kokosgodiset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0