Paradiset?

Jag, Madde och Maja åkte allt iväg på fotboll igår. A-laget från byn där jag bor spelade och andra lag från området. Det var inte direkt någon turdag för laget jag höll på, de förlorade båda matcherna, men men. Det blev iallfall en liten tur på fotboll och sedan grönsaker och dip hemma hos Maja. Först tänkte vi kolla på film också men det slutade med att vi satte oss och kollade på Paradise Hotel. Har inte kollat på det på flera år och jag har aldrig följt serien. Igår konstatserade jag att det inte var så farligt som jag trodde. Tvärtom tror jag att det kan vara riktigt spännande om man följer det. Just "spelet" mellan alla är lite roligt, hur de måste välja vilka de ska lita på och bluffa för de som de vill ha ut. Hm.

Idag är tanken att jag och Madde ska ta en sväng till stan när hon slutat jobba. Båda två är i desperat behov av något att ha på sig på nyår, så vi får hoppas att det är en turdag. Senare ikväll ska vi förhoppningsvis träffa några andra också, trevligt.


Kommentarer
Postat av: Felicia Magnusson

Åh mysigt !!!! : ) JAG VILL MED !!!

2009-12-28 @ 15:27:15
URL: http://feliciabeatricemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0