Den andra juli

Ännu en solig och otroligt varm dag! Idag gick jag faktiskt upp tidigt, eller ja klockan 9:00. Sedan låg jag på altanen, solade och drack massa, massa vatten. Jag brukar aldrig dricka mycket alls, vet inte varför jag behöver helt enkelt inte så himla mycket, men idag! Överdriver inte om jag säger att jag drack 10 glas. När Felicia kom hem från stranden åkte jag till henne och sedan drog vi till träningen. Var himla gött att träna! Hade egentligen hade velat ut och springa idag, det är så himla gött att träna när det är varmt ute, tycker jag iallafall, men knät är inte riktigt bra. Jag fick därför låta bli att springa och köra styrka på gymmet istället, det funkar ju det med. Direkt efter träningen hämtade jag och Felicia upp Maja och åkte och badade med några kompisar från friidrotten. Det har alltså varit en riktigt lyckad dag. Jag bara älskar när det är varmt och soligt ute, då trivs jag som bäst.

 
har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0