Liiiila

Det var dåligt med uppdatering. Jag gjorde inte mycket alls, låg hemma i min solstol! Kom iväg till träningen på kvällen också och det var riktigt, riktigt skönt att träna. Undvek att springa eftersom knät fortfarande inte är riktigt bra, men det gick bra ändå, smidighet och styrka blev det. Ikväll blir det friidrottsträning igen, eller ja nästan, ska träna på vårt gym. Förutom det så händer det nog inte så himla mycket idag, slappa och slappa lite till. Föresten körde jag moppen för första gången igår, den gick fin fint.

Det var allt för nu, här är dagens outfit:



Tunikan (som jag köpt på Cassels, Ichi) lär ni få se en del i sommar, min nya favvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0