Rubrik

Ännu en ny dag, men ingen solig dag. Idag regnar det och är mulet, det är tråkigt men ändå inte. Hade gärna varit ute i solen idag, men samtidigt får jag tid för annat nu när jag inte har sån himla lust att gå ut. Ska sy litegran, köpte en klänning förra veckan som är för lång, så den blir kortare idag. Har även lite andra grejor som jag ska ändra lite, jag får se hur mycket jag orkar.

Igår blev en väldigt slapp dag. Som jag skrev vaknade jag, Maja, Sandra och Felicia sent, vi var hemma hos Felicia hela dagen och tog det lugnt bara, alla var lagom trötta. Kom hem på eftermiddagen och åt och sedan skulle jag och syrran kolla på en film jag lånat av Felicia. ("The Shining", jag har sett den förut men tycker den är så bra. Så ville se den igen, men lite feg som man är ville jag inte kolla själv, så fick med syrran.)  Vi fick dock aldrig kollar på filmen, eftersom jag hade fått fel skiva, typiskt. Så jag satte mig och kollade på film med brorsan och hans flickvän. När vi kollat klart på den något underliga filmen satte vi oss och kollade på en till. Vi var klara typ 12 och gå hoppade jag i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0