All alone

Ensam hemma nu. Eriks (brorsan) är på Öland över Midsommar och resten av familjen åkte precis iväg till deras midsommarfirande. Själv sitter jag här hemma och har inte så mycket att göra. Om ett tag ska jag göra mig iordning och gå några hundra meter till Gustaf, där vi och alla kompisar ska vara ikväll. Har lite problem med att välja vad jag ska ha på mig... jag får lösa det. Nu ska jag duscha och spela musik i hela huset. Det är en sak som är himla skönt med att vara ensam hemma, ingen stör sig om man dunkar i hela huset. Eller joo, kanske grannarna, men isåfall får de väl knacka på och säga till!


Kommentarer
Postat av: ronja

Hejhej!

tyvärr kom du inte vidare i min tävling om att bli veckansblogg på min blogg`! men det finns ju alltid andra veckor ellerhur? :D ha en fin dag!:D

2009-06-20 @ 03:41:37
URL: http://runjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0