Bästa kvällen någonsin

Igår asså vilken jädra dag! Kom hem efter avslutningen och strålade som en sol. Betygen blev skitbra, 320 poäng. Sprang runt och va lycklig över det ett tag, sen kom mamma och min syster Frida hem och vi åt tårta. Sen blev det dags att göra sig klar inför Lingatan. Frida hjälpte mig att locka håret och när jag var färdig med allt åkte vi iväg. Alla nior träffades en halvtimme innan vi skulle åka iväg och det va skitroligt att se allihopa, så uppklädda och fina. Efter att alla tagit kort så kom vi iväg med bussen och efter en timme var vi framme vid Lingatan. Vilket himla ställe asså! När vi kom fram såg det inte så himla snyggt ut från framsidan, men sedan ändrades det direkt. Vi kom in i en entre där man såg ut över den stora restaurangen. Det fanns små rum med soffor och stooora balkonger. Det låg jättefint, man såg ut över havet och solen sken. Vi började kvällen med att ta kort ute på en balkong och sen åt vi middag. Efter middagen "minglade" vi ett tag och sen blev det dans - gud va skoj vi hade! Så skönt när alla bara släpper loss och har skoj. Det var ganska mycket folk där, eftersom det var folk från andra skolor också. Men jag märkte typ inte av dem, jag hade för roligt med mina underbara. Detta var verkligen den bästa kvällen någonsin och jag hade inte kunnat kunna komma på något bättre avslut på de 3 underbara åren som vi alla haft tillsammans. Visst var det en väldigt konstig känsla att säga hej då till alla innan vi skulle åka, men nej, jag grät inte. Jag har inte fattat ännu, för mig känns det som att vi bara ska ha sommarlov och sen blir allt som vanligt, men så är det ju inte. Vi hade iallafall sjukt himla roligt och nu är det sommarlovet att se fram emot. Alla jag lärt känna under åren och alla våra minnen, de kommer finnas kvar hela livet. Även om detta var slutet på våran skol-tid tillsammans var det inte slutet på allt, de som man verkligen bryr sig om träffar man igen, det ser man till. Nu blir det sommarlov och massa tid för att hitta på massa skoj ihop!



Här är bara några av mina snyggingar


Jag innan vi åkte iväg

(Om någon på bilden inte vill vara med på bloggen, säg till så tar jag bort den)

Kommentarer
Postat av: susan

sv: aww tackar så mkt tillbaka <3

använder du bloglovin :)?

2009-06-18 @ 14:05:03
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Madelene - Malle

Vad ska du göra i midsommar??





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-18 @ 14:47:36
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: susan

sv: okej vad kul ^^

Vill du följa min blogg med bloglovin?



Skulle vara jättekul <3

2009-06-18 @ 15:36:02
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gratis glasskuponger beställ gratis

http://www.sommarglass.com/?r=529

2009-06-18 @ 15:53:36
Postat av: sara

va fiin du va! ((:

2009-06-18 @ 18:53:36
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/
Postat av: sandra

Jobbade delad tur idag skapligt trött , tur att man är ledig imorgon :)

kram

2009-06-18 @ 22:15:11
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Nataly

vi hade samma klänning på studenten :) den är ju helt otrolig den klänningen.

2009-06-18 @ 22:44:37
URL: http://natalyswalkincloset.blogg.se/
Postat av: esso

Har inte sett din blogg förut men länkats hit från ellamaries. Du är väldigt söt i din vackra sommar-

klänning där du står under trädet. Grattis till dina

toppbetyg! Var själv lärare i 33 år på högstadiet och känner mig nostalgisk när jag ser en grupp trev-

liga ungdomar på bild. I massmedia får man nästan bara höra och läsa om dem som spårat ur, inte om er fina ungdomar som är föredömen.

Ha nu ett skönt sommarlov!

Mvh/esso

2009-06-19 @ 05:35:18
Postat av: Babette

Grattis till betygen, bra kämpat =)

Så fin du var!



Glad sommar!

2009-06-20 @ 18:21:11
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0