Dålig koll?

Godmorgon snyggingar!

Nu är jag vaken, mätt och nyduschad. Sitter här med en handduksturban och funderar på vad som händer idag. I eftermiddag ska jag och några kompisar iväg och kolla på fotboll, men resten av dagen är öppen för förslag. Ska ta och kolla lite på detta med danskursen idag. Antagligen blir det lite svårt att få en plats, eftersom kursen redan har börjat, men jag får ju tänka positivt.

Igår fick jag äntligen tummen ur och ringde stället där jag ev. ska sommarjobba. Har ringt dit flera gånger och kollat eftersom man inte har fått besked om hur det blir och varje gång ska jag "ringa upp om en vecka" eller så "är hon som vet inte här idag, oj, men ring upp". Blir så trött när de inte har koll! Efter att jag nästan tappat tålamodet efter hennes velande på telefon igår frågade jag så vänligt som jag kunde: "Vet du om det är NÅGON som vet vilka det blir som ska jobba i sommar?" och fick till svar "Eh, asså nääe jag tror inte direkt det är någon som vet säkert". Åh, sån underbar koll! Visst om jag inte får jobbet, jag överlever ändå, men det vore bra att veta. Nu ska jag iallafall ringa upp imorgon för att hon jag pratade med igår trodde att "hon som kanske vet" kanske jobbar då. Det blir bara svårare och svårare att vara trevlig när man pratar med dem när jag bara får ju höra samma sak om och om igen, vi får se hur trevlig jag kan vara imorgon.

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' s bloggliv «

Mycket söt blogg ! :D lust att prenumenera på varandras? <3

2009-06-21 @ 14:38:45
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0