Den första juni

Har haft en skitbra dag! Fullt upp och därför har jag inte hunnit blogga förrän nu. Var i skolan, vi oienterade och jag gick faktiskt ganska bra, dock var det ganska kämpigt eftersom det var så varmt. Gjorde omprov i NO idag och det gick skitbra. Åkte hem och konstaterade att vi inte hade någon ström hemma, lite struligt. Åkte till Madde och åt eftersom jag inte kunde fixa någon mat, sen tränade jag de små, sen tränade jag själv och sen drog jag och Madde och badade. Första doppet iår, känns lite sent att göra det första juni, men men. Har varit en skitvarm, skitbra dag! Allt är skitbra nu, allt funkar och livet flyter på, så jag är glad. Allt i skolan är avklarat, nu är det bara att glida runt i 2 veckor, snart är det skolresa (berättar mer om det imorgon), sen sommarlov och allt som det innebär - underbart!

Nu ska jag ta och sova, ladda om för imorgon! Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0