Den tjogofjärde juni

Jag tror att man blir lycklig av solen, för jag är så himla glad. Solen lyser och det är varmt och skönt. Min dag började med att jag gick upp, i tid, tro det eller ej. Med "i tid" menar jag 9. Jag hoppade direkt in i duschen och satte mig sedan och åt frukost på altanen, fast att klockan vara var 10 var det smällhett ute. När jag ätit frukost sprang jag in, tog på mig bikinin och slängde mig ut på altanen. Låg där och läste och solade, så himla gött. Gick in och gjorde lunch som jag åt på balkongen, för att sedan gå tillbaka till altanen. Där blev jag liggande tills Maja kom vid 4 och vi drog in och badade.

Herregud vad det är gött nu! Sommarlov, varmt och skönt, all tid i världen och jaa, allt är bara gött. Bloggen får dock lida lite av detta, men vet ni vad, så får det vara. Jag kan inte sitta inne vid datan när det är sol ute. Försöker hänga med med bloggandet så gott det går!

Hur va eran dag? Sol och varmt?

Kommentarer
Postat av: sara

det är underbart väder här också! och man blir ännu gladare av att det tydligen ska va så här fint väder under hela 2 veckor! :D (y)

:*

2009-06-25 @ 00:13:08
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas du får en trevlig dag :)

2009-06-25 @ 00:36:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0