Den tjugonionde juni

Herregud, värmen håller i sig - underbart! Jag håller ju på att dö av värmeslag och klockan är 12. Snart ska jag lägga mig, men först berättar jag lite om min dag. Felicia kom och hämtade mig med moppen och så åkte vi hem till Icka, där vi badade och solade med Alexandra, Ellinor och Madde. Vi åt en massa glass och tog det lugnt vid poolen. Mamma hämtade mig vid 17:00 eftersom jag skulle hem och kolla runt lite då det gäller en ny moppe. Det verkar just nu som att det blir så att jag köper en till moppe. Det är precis denna tiden jag behöver en moppe som mest och min är ju inne på lagning. Den kommer antagligen vara kvar på verkstan' ett bra tag till, om jag ens får hem den igen alls, de kanske löser in den istället. Iallafall, saken var ju den att jag behööööver moppen och min moppe kommer jag inte få tillbaka på ett tag. Därför ska jag antagligen köpa en ny moppe och när vi får tillbaka den gamla moppen så säljer vi den den. På så sätt kommer jag inte vara "moppelös" länge, förhoppningsvis. Japp, så är läget, nu hoppar jag i säng.

Här är dagens outfit.



Tunikan köpte jag när jag och mamma va i stan. Cassels (Ichi) - 350 :-

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sommarnätt så!

2009-06-30 @ 10:38:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0