Den tjugosjätte juni

Än så länge har min dag inte vart så himla händelserik. Sov ganska dåligt inatt och somnade inte förrän kl 2. När jag äntligen hade somnat fick jag som tur va sova i iallafall 5 timmar, tills jag vaknade vid 7. Tog ett bra tag inna jag somnade om, men tillslut så gjorde jag det och vaknade vid 10. Knät är bättre idag, det är lättare att gå. Höften gör fortfarande ont och är lite svullen, med jag lever. Hittills har jag bara varit hemma och tagit det lugnt idag, kanske blir att åka in och bada en sväng sen, vi får se. Killen jag körde ihop med igår kommer hit senare för att skriva pappaer och sånt och sen blir det "fest" med friidrotten ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0