Den tjugotredje juni

Ännu en heldag i solen, underbart! Hela dagen har jag och Madde spenderat inne vid sjön. Åt lunch där inne och snackade en massa skit, så himla mysigt. Fick oss ett litet dopp också, inte så himla dumt faktiskt. Vid halv 5 kände vi att vi var nöjda med dagen och begav oss hemåt. Väl hemma hann jag precis landa innan vi fick gäster, de som vi ska åka till Kroatien tillsammans med kom hit och planerade lite inför resan. Tror inte att jag skrivit något om den blivande Kroatien-resan? Det får jag göra någon dag. Vi åt iallafall middag med dem och planerade. Vid 10 åkte de hem och jag placerade mig framför tv´n en stund, innan jag satte mig här.

Och nu då? Jag sitter här, tänderna är borstade och jag ska snart hoppa ner i sängen. Sitter och tittar på en helikopter som flyger runt väldigt lågt en bit ifrån där jag bor, undra vad det är. Antingen är någon sjuk och ska åka ambulanshelikopter eller så... letar de efter någon. Usch, hoppas inte de letar efter någon! Jag är bäst på att skrämma upp mig själv så det är nog bäst att jag byter ämne nu. Kan ju passa på att berätta att jag ringde stället där jag kanske ska jobba idag, pratade med "hon som kanske vet". Jag skulle RINGA UPP henne efter lunch, men då var jag såklart inne vid sjön, där det såklart inte finns någon täckning och när jag kom hem så var hon såklart inte där längre. Får ringa ännu en gång imorgon.
 

Madde


Sjön

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

åh så fina bilder!

2009-06-28 @ 14:32:15
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0