Ladda batteriena

Hemma från mötet nu och det gick riktigt bra faktiskt! Imorgon blir det till att försöka lösa de sista grejerna inför resan, vi åker ju snart! Mellan den 11-14 juni kommer vi att vara iväg. Nu ska jag bara ta det lugnt, fira att allt är klart i skolan och att man äntligen har massa, massa fritid! Imorgon är det "kommunmästerskap" i friidrott och jag ska vara med på 80m och längd. I "Kommunmästerskapet" tävlar de tre bästa i alla grenar från kommunens tre skolor mot varandra för att få fram den bästa i kommunen. Har inte direkt några förväntningar inför imorgon, eftersom jag inte tar det så himla seriöst, mest en skoj grej. Det går som det går. Nu ska jag "ladda" inför imorgon genom att slänga mig ner i tv-soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0