Snooza x10

Idag vaknade jag 07:30, det var meningen att jag skulle vara hos Icka vid 9:00 för att åka med henne och Maja och handla på Backaplan. Som många andra morgnar gick jag upp för sent eftersom jag snoozade ett antal gånger. Jag insåg att jag inte hade en chans att hinna åka med dem, så fick stanna hemma. Nu blir det Trollhättan med Felicia istället. Får se om jag ska byta mina skor som jag hade tänkt att ga på avslutningen. Ska även köpa en väska och smycken till avslutningen och lite smågrejor. Ska träna de små ikväll, om jag hinner hem i tid. Egentligen har jag skola idag, men som ni kanske har fattat är jag inte där. Är inte många alls som har gått dit idag, eftersom vi har aktivitetsdag med en annan skola. Om jag typ inte skolkat något alls under hela grundskolan borde jag få skolka sista dagen, det tycker jag iallafall. Imorgon är det ledigt och onsdag blir det avslutning, längtar!

Nu ska jag göra mig klar och ta moppen till Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0