Yesterday was gooood

Hann ine uppdatera innan jag åkte iväg, det blev så stressigt. Men nu iallafall, sitter jag i stugan med Maja och Elin och Robin är på loftet. Igår var en himla lyckad dag. Vi kom iväg i tid med bussen och bussresan gick bra. Vi kom fram till campingen och dör gick allt bra, dock var tanten i reseptionen var en riktig surpuppa, men det löste sig. När alla hade fått sina stugor gick vi iväg och grillade korv och senare på kvällen badade vi. Efter badet spenderades resten av kvällen vid stugorna. Hade sjukt roligt och somnade inte förrän... kommer inte ihåg, men ganska sent iallafall. Är inte så trött som jag trodde jag skulle vara nu, men ör inte piggast i världen direkt. Hoppas ni får en superbra dag, nu blir det frukost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0