09|05|27 - A "goodbad" day

Dagen har vart både bra och dåligt. Gjorde mitt sista matteprov idag och det gick suveränt! Hade 30 rätt av 31 möjliga och fick MVG. Sedan var det No-prov, det gick inte riktigt lika bra om man säger så. Det visade sig att jag hade pluggat på lite fel saker, så det gick... aa skit, får kanske G. Funderade på att lämna in utan att skriva och göra omprov istället, men sedan försökte jag, vi får väl se hur långt det räcker. Det känns inte som hela världen, men lite surt känns det. På No´n fick jag även reda på att jag inte kommer få en lååång sovmorgon på fredag. Egentligen ska jag inte klaga, 10:10 är inte tidigt, men typ 12:00 hade inte vart fel! Nej nu ska jag inte deppa ihop för detta, nya tag. Sitter och skriver på min sista svenskainlämning just nu, går helt okej. Sedan ska jag äta och antagligen åka ner till träningen, vet inte riktigt hur jag ska göra än. Känner mej ganska slö och är ganska slut, så jag kanske är hemma och vilar. Även om jag inte ska träna ska jag iallafall ner till "the big city" senare. Idag är det "kommunstafetten" en stafett där vem som helst får vara med. Man tävlar i lag på 6 pers och friidrotten har med ett lag, så jag ska ju såklart ner och heja på dem!


Kommentarer
Postat av: jennifer ♥

heej, gillar din blogg :D spana gärna in min! <3



kram

2009-05-27 @ 18:43:09
URL: http://disneyloove.blogg.se/
Postat av: Felicia M

Och ni missa när jag sprang :( :P Haha :)

2009-05-28 @ 15:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0