As comfused as I can be...

Regnig dag idag. Musikprovet fick jag VG på, nöjd med det. Idag hade jag även nationellt prov i spanska - muntligt. Det var inte riktigt så illa som jag trodde det skulle vara, men de va lite halvt pinsamt sådär, men jag överlevde ju. Imorgon blir det engelska inlämning och jag ska även ha en egen gympalektion på idrotten. Jag ska ha sprint och häck, blir riktigt roligt! Nu känns det nästan som att min blogg har blivit en "pluggblogg", men usch nej! Snart är det slut på allt plugg för ett tag! Idag var jag föresten med Madde på öppet hus på gymnasiet vi (förhoppningsvis) ska gå på sen. Nu får de bli mer blogg imorgon, allt är bara så rörigt just nu...


Kommentarer
Postat av: maja

Haha ;) det blir så i min blogg md. Jag bara ah.. nu ska jag plugga.sen ska jag nog plugga.. och imorgon.. ah då tänkte jag nog plugga ;) haahha. <3 ÄLSKAR DIG!

2009-05-14 @ 22:07:01
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0