BBQ



Det blev faktiskt av att jag sprang en sväng igår, gick riktigt bra. Hann med att stretcha ett tag efter också, blir så stel nu när dansterminen är slut! Orkade inte bada efteråt,  jag var varm nog. Så jag tog en dusch och hoppade ner i sängen.

Vaknade sedan, idag klockan 8 och gick upp halv 9. Hade sovmorgon till 10.10, det var riktigt skönt att få sova ut. Kom iväg till skolan och det första på scemat var praktiskt nationellt prov i NO. Sedan rullade dagen på och tillslut fick vi gå hem. Väl hemma slängde jag av mig kläderna (nej inte alla...) och lade mig och solade på altanen. Hade lovat och städa lite, så det hann jag också med. Nu hade jag tänkt att ta en dusch och så småning om göra mig klar för kvällen. Ska iväg till en kompis och grilla med massa andra kompisar. Hoppas ni också får en riktigt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0