Goddag!

Hemma hos Maja nu. Var bara hemma snabbt efter skolan, sen direkt hit! Jag, Maja och Sandra har... ah cyklat och köpt glass (woho) och slappat för fullt.

Nåt vi satt och pratade om förut är att man inte är så himla liten, nu tänker jag på modet. Trender som vart när vi var så, har nu kommit tillbaka. Magtröjan är ett exempel, vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om det... (Har ett tidigare inlägg om detta) Känns okej om det är skitvarmt så man håller på att dö, äh vet inte. Jeans jacka är ett till plagg, de är skitsnyggt! Eller vad tycker ni? Jag har letat efter en med halvlånga armar och så ska den vara ganska kort, men ännu har jag inte hittat "den". Det sista plagget som blivit lite modernt (eller iallafall för ett tag sen) är de utsvängda jeansen. Jag ska vara ärlig, jag hatar dem. Förlåt till er som tycker om dem, men jag klarar inte av det. Jag har nog fastnat i mina stuprörsjeans... Kommer inte ur dem, det är typ allt jag kan tänka mig att ha i jeansväg. Baggyjeans funkar också, men har inga längre. Nah, detta var bara lite tankar... Vad tycker ni om dessa trender?!

Kommentarer
Postat av: Angelica

absolut: D

2009-05-20 @ 11:00:36
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0