Goodnight

Har inte gjort så himla mycket denna fredagkväll, men är nöjd ändå. Efter jag ätit middag satte jag mig och åt glass och jordgubbar och kollade vad alla skulle göra ikväll. Typ alla var upptagna ikväll, trodde först att jag skulle få sitta hemma, tills Elin räddade mig. Hon hörde av sig och frågade om jag ville med på promenad. Jag, Elin (hennes pojkvän) och Elins lillebror Lukas tog oss en sväng. Riktigt mys. Kom hem vid nio eller nåt och satte mig vid datan och hät har jag suttit till nu, har grejat med lite bilder och sånt. Nu funderar jag på att gå och lägga mig faktiskt. Ska ju upp och ha GT imorgon. Varje lördag går jag upp halv 9 för att gå och dela ut GT i den lilla... aa byn där jag bor. Inte underbart, men fickpengar får man aldrig nog av.

Sitter och pratar med Elin nu, får se hur långt tid det tar tills jag går och lägger mig... Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0