Jeansjackor och magtröjor

Hallojs. Nu är jag riktigt trött på musiken, får ju ont i huvudet. Har svårt att koncentrera mig för tankarna flyger iväg till annat. Till exempel jeansjackor och magtröjor. Båda plaggen var modernt när jag var liten och har kommit tillbaka nu, jag är inte så liten trots allt? Jag har letat överallt efter en jeansjacka och jag letar fortfarande, tips någon?

Magtröja däremot vet jag faktiskt inte vad jag tycker om. Om man har ett linne under så känns det okej, men vet inte om jag skulle springa runt i bara magtröja, om det var riktigt varmt kanske. Vad tycker ni? Hiss eller diss på magtröjor?


Okej eller inte?


Kommentarer
Postat av: Felicia M

Nja magtöjer är inte riktigt min grej... :P (säger jag som springer runt i "typ" sport bh nästan hela sommaren..) HAHAH :) <3

2009-05-10 @ 15:31:10
Postat av: Lotta

Om man är smal går det ju bra och ha (; men jag skulle bara ha blivit deprimerad om alla hade börjat gå med det..

2009-05-10 @ 15:48:02
Postat av: Madelene

Jeansjackor, snyggtsnyggt! ;)

Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om magtröjor, faktiskt.. ? Jag kan inte tänka mig själv i det, ;P Hahah.

2009-05-11 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0