Mina damer och herrar...

Här har ni mig

... välkommen till min blogg! Eftersom ni inte vet någonting om mig över huvudtaget så kanske det skulle passa bra att jag berättade lite om mig själv? Lilla Lisa, det vill säga jag, är inte så himla liten, snart 16 år faktiskt. Jag bor i en liten fin "håla" en bit utanför Göteborg. Går snart ur nian och börjar gymnasiet till hösten. På min fria tid tränar jag friidrott och dansar. Vill också nämna att jag har en superfin pojkvän (Simon) och ett helt lass med underbara kompisar (orkar inte skriva alla, ni vet vilka ni är). Jag skulle beskriva mig själv som positiv och ambitiös, men det är ju bara så som jag ser det. Jaa, det var väl mitt liv i ett nötskal.

Hoppas att ni kommer ha någon slags gläjde av min blogg. Jag kommer att skriva om mitt liv och allt som det innebär. Det innebär faktiskt ganska mycket...

Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi, jag har sett dig! (y) :D

2009-05-10 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0