Regn och fotboll

Hallo! Jag har haft en skitbra dag. Den började inte så himla bra, försov mig och fick åka moppen i ösregnet, men sedan blev det bara bättre och bättre. Klarade mattediagnosen och fick håltimma på spanskan (som jag hatar!). Gick hyfast på gympan och resten av dagen var bra. Sen kom jag hem, packade inför lägret. Tror jag har glömt att berätta det! Jag ska åka iväg på friidrottsläger. Vi åker imorgon bitti och kommer hem på lärdag kväll. Ska bli skoj! Iallafall, efter jag packat´städade jag upp lite i rummet. Några kompisar kommer hit och sen åker vi och kollar på fotbollsmatch. Blir en roligt kväll! Nu ska jag göra mej klar.


Här har ni bilderna på det jag köpte, äntligen funkar det! Förlåt för den underbara bildkvaliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0