Reunited.

Äntligen (nästan) klart med allt plugg för idag. Jag skulle vilja kalla mig dag riktigt bra, även om jag fått plugga hela dagen. Skoldagen var, som jag sa jättebra som vanligt. När jag kom hem och satte mig och plugga sjönk "rolighetsnivån" nivån nästan till botten. Men sedan fick jag tag på en gammal kompis på msn och då gick mätaren i topp. Linn heter hon, min kompis som jag inte pratat med på nästan 3 år. Hon bor i Vänersborg och när vi slutade dansa i samma dansgrupp tappade vi kontakten, men fick tag på henne. Gud vad glad jag blev när jag såg att hon loggade in! Riktigt kul att höra från henne, vi har inte pratat på evigheter! Känns som att jag inte känner henne längre, eller joo det är klart jag gör, men vet inget om henne längre eftersom de va så längesedan. Va skitroligt att prata igen! Nu ska jag bara kolla igenom de sista grejorna inför imorgon, har två muntliga redovisningar, önska mig lycka till? Det går ingen direkt nöd på mig, jag tycker att muntliga redovisningar är skitroligt, iallafall när de är på svenska. Engelskan är lite svårare, jaa eftersom svenska är mitt vanliga språk säger det sig själv att engelskan är svårare. Tycker iallafall att det är skitskoj oftast, så det kommer nog att gå bra!

Ha det underbart allihopa! Hoppas eran dag var lika bra som min! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0