Robinson 2009 - slut



Japp, nu var Robinson 2009 slut, inte nöjd med resultatet! För er som inte vet så var Ellinor och Jarmo i final - Ellinor vann. Jag tycker att Jarmo var 10ggr mer värdig vinnare, han gick verkligen in för det. Jarmo var en sån himla go gubbe, så himla egen och han körde verkligen sitt eget race. Men nu är det som det är och detta är vad jag tycker, finns inget rätt och fel. Det blev föresten muffins tillslut, riktigt goda blev de, som vanligt ;)

(Om någon undrar så använder jag receptet från "Sju sorters kakor", slänger bara i alla ingredienser utan speciell ordning och har dem inne i ugnen ca 2 min kortare än vad de ska.)

Jag får se vad jag ska hitta på tills jag ska lägga mig, får hitta på något. Godnatt i förskott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för titten hos mig, javisst är Göteborg fint!!

2009-05-31 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0