Shopping i värmen

Nu har jag precis kommit hem från stan. Tog emot lite att åka upp och handla nu när det är så fint väder, hade ju kunnat ligga hemma och sola. Men jag åkte upp iallafall, behövde köpa följande: Bikini, jenasjacka, skor, underkläder och foundation. Efter att ha kollat efter allt överallt åkte jag hem med en ny foundation, inte så himla lyckat. Så var det iallafall och nu är jag hemma igen. Ska snart ut i solen och ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får väl kolla runt lite. Senare kommer ett inlägg om vad jag såg på stan..!

Kommentarer
Postat av: maja

sv: ja jag tycker nog med att den vänstra känns lite mer lockande :)

2009-05-30 @ 19:19:54
URL: http://ihuvudetpamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0