Shoppingtur



Dagen har varit riktigt bra. Vi åkte iväg till Freeport vid 10.00 på morgonen och kom hem 15.30. Hittade nya skor! Letade överallt och hittade ett par fina tillslut. Köpte också nya solglasögon, nagellack och lipsyl. Lägger upp bild på de imorgon eller senare. Nu är jag lite upptagen, sitter och pluggar. Börjar få lite panik för provet på tisdag, det är väääldigt mycket som jag ska lära mig, tydligen. Så jag sitter och kämpar med det nu. Imorgon har jag sovmorgon till 12.15 så jag är väldigt nöjd. Det betyder att jag inte behöver gå och lägga mig tidigt ikväll och då blir jag glad, är "nattmänniska". Kanske åker till skolan tidigare och äter, ifall jag inte orkar laga mat hemma... Ikväll hade jag tänkt att bada, men vet inte om jag orkar.. ska nog bara ta det lugnt, även plugga en del tyvärr.

Nu ska jag återgå till plugget... Ha de fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0