Slödag - söndag



Idag har jag inte åtadkommit mycket. Joo faktiskt jag skapade ju min blogg idag! Men förutom det så är listan tom. Gick upp hyfsat tidigt, hade tänkt att göra något av min söndag. De hela slutade med att jag fastnade vid datan och här sitter jag. Snart ska jag åka iväg till dansen. Idag är inte bara en slödag utan en sorglig dag. Idag är nämligen sista danslektionen för terminen, usch och fy. Jag tror man blir beroende av dansen. Började dansa jazz/showdans när jag var 10 år och sen dess har jag hållt på. Tro nu inte att jag är värsta proffsdansaren, för det är jag absolut inte! Gör det bara för att jag tycker det är så förbannat skoj.

Det har alltså inte varit någon direkt händelserik dag, men igår minsan, då hände det grejor! Jag, mamma och syrran skulle nämligen till "the big city", Göteborg. Letade efter en klänning jag kan ha när jag går ur 9an. Efter att ha sprungit runt i hela Gbg, blivit lite griniga, fått ont i fötterna, blivit hungriga och provat minst 50 klänningar, hitta vi DEN. Ehm... eller DEM. Blev två olika klänningar tillslut. Såhär var det: Jag hittade en sktibra affär med massa fina klänningar. (Den kan jag verkligen rekommendera, Chelsea hette den) Jag provade säkert halva affären och lyckades efter en lååångt stund välja bort alla klänningar, förutom två av dem. Sedan stog jag i en lååångt stund till och skulle bestämma vilken av dem de skulle bli. Kunde inte köpa båda, lite för dyrt. Det hela slutade med att mamma betalade en av dem och jag sken som en sol hela dagen.


På tal om ingenting så har jag hittat en ny beroendelåt! Flipsyde - When It Was Good, så underbart go.

Nu ska jag snart åka till dansen.

"Var det jag som hade tänkt att plugga idag?... Nääe vet du vad, det måste ha varit någon annan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0