"Slutspurten" innan sommarlovet

"Slutspurten" nu! Bara några få saker kvar i skolan. Bara en vecka kvar till betygssättning och på fredag är allt klart. Allt känns så himla bra, skolan är snart slut och då blir det sommarlov. Sommarlov är nog bästa tiden på året. Sova hur länge man vill, göra vad man vill, det är varm ute - det är 10 veckor fritid. Tråkigt att vi slutar nian dock, kommer ju sakna alla så, men tänker inte tappa kontakten med folket. Sommarlovet kommer bli skitbra! Bara träffa allihopa, sola, bada och sen åker jag ju till Kroatien och seglar i en och en halv vecka, det blir grymt! Jag, familjen och en annan familj ska flyga ner till Kroatien och hyra en stor segelbåt, segla runt i en vecka och sedan bo på fastlandet några dagar innan vi åker hem, längtar.

Nu ska jag iallafall plugga en stund, "slutspurten" som sagt.

Dagens outfit

Jeanslegging - Vila
Tröja - Gina Tricot
(Mysstrumpor - Gina Tricot)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, nu får du mig verkligen att längta till lovet :) fatta vad härligt att bara kunna ta en sväng ut till kusten och spela golf i det fina vädret! Och vi alla måste hålla kontakten! älskar dig <3 ^^

2009-05-26 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0