Ingen dans på söndag - ingen riktig söndag...

Ännu en gång blir det inte så mycket av min söndag. Gick som vanligt upp för sent, klädde på mig myskläder som jag sedan går hela dagen i, satte mig vid datan och fastnade där. Så brukar min söndagar se ut, fast idag hade jag tänkt att plugga lite. går var riktigt lyckat! Sandra och Felicia firade sina födelsedagar hemma hos Felicia med massa folk. Hade skit skoj om jag får säga det själv! Alla underbara människor. Nu har hag sett Saw 5 också, riktigt slafsig film, usch och fy.

Nu ska jag plugga musik - klassisk musik, himla skitmusik. Får bara ont i öronen och vill stänga av, men måste ju... prov på torsdag. Fick precis reda på att det inte är någon dans idag, känns riktigt surt!


Här är mina så kallas myskläder


Kommentarer
Postat av: Felicia M

Gillar den tröjan.. :) <3

2009-05-10 @ 15:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0