Äntligen helg


Jag har varit lite dålig på att skriva de senaste dagarna, men nu banne mej. Igår var jag och shoppade! Hittade lite fina saker faktiskt. Köpte en tröja och nya leggins på Gina Tricot + skitsöt klänning på JC. Visar bild i helgen. Såklart hann jag också köpa present till två kompisar som har fyllt år, ska på deras fest imorgon. Blir riktigt skoj, hoppas det kommer roligt folk.

Min fredag då. Hade sovmorgon till 10.10, riktigt underbart! Var dock ganska trött när jag äntligen kom till skolan, eftersom jag somnat om så mycket på morgonen. Åkte moppe till skolan (i regnet) och hann precis i tid till första lektionen som var NO. Blev riktigt sur på gympan idag. Som jag nämnt har jag ont i benhinnorna och idag skulle vi ha "Beep-testet - ett konditionstest där man springer. Självklart ville jag vara med och ge järnet för att förbättra mitt resultat, men det var ju dethär med benen. Jag visste djupt inne att jag inte borde vara med, det bara blir sämre då. Jag är en sådan person som inte kan göra det "halvt", ska jag vara med ska jag satsa allt. Därför var detta var ingen bra grej för mig, eftersom det kan resultera i att jag får benhinneinflammation igen och då är hela sommarens träning förstörd. Trots det ville jag såå gärna vara med, gud vad jag blev arg. Dock är jag lite stolt över att jag struntade i det tillslut, även om det tog emot nåt så grymt. Men tur att jag skippade det, annars kunde det gått illa.

Kom hem för en stund sen och nu sitter jag här. NU ska jag städa mitt rum och packa för att åka till Simon. Han ska ha grillkväll för våranm träningsgrupp i friidrotten. Lite synd att det blev regn, men vi får vara inne.


Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Kläderna är köpta på Lindex och inte mamma kläder :) Haha fast koftan kan jag inte stänga.

2009-05-09 @ 14:16:36
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0