Looking forward

Tar en "pluggpaus" nu. Samtidigt som det känns tungt att det är så himla mycket plugg just nu, känns det bra. Bra att det inte är mycket kvar. Bra att jag egentligen inte behöver bry mig längre, kommer in där jag vill ändå. Trots det sitter jag och trökar med mitt No-prov och min muntliga redovisning i Bild. Snart ska jag ta en dusch och sätta på mig riktiga kläder, sitter fortfarande här i mjukisbyxor och en för stor tröja. Senare ska jag ta en sväng till Maja, har inte träffat henne på länge, känns det som iallafall.

Livet leker nu, jag är så himla glad. Snart sommarlov, då jädrar. Inget plugg alls, gud vad skönt! Bara träffa kompisar, bada, sola, åka moppe och göra en massa skoj saker.

Kommentarer
Postat av: allmy

hej hej sper fin blogg,

besök gärna min blogg där

kan du läsa om kändisnytt

och modetips.



/ Ha en bra dag

2009-05-24 @ 17:50:04
URL: http://allmy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder? Tryck på länken och registrera dig så är det bara att börja samla poäng som du kan byta in mot presentkort i valfri klädaffär.

http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-05-24 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0