Sur/glad eftermiddag

Yes, nu är jag hemma igen! Blev lite sur förut, eftersom vi bara kunde dansa i en halvtimme för att det va krångel med lokalen. Fast sen blev jag glad, för vi la in en xtra lektion nästa vecka. Kom hem för två stunder sedan och nu sitter jag här. Har hunnit duscha, äta middag och nu ska jag plugga. Varför ska jag plugga nu, en söndagkväll? Joo, för imorgon hinner jag inte med nåt plugg. För imorgon ska jag vara tränare för en friidrottsgrupp. Ska hjälpa Simon (pojkvännen). Han har tränat gruppen med 8-9åringar ett tag och imorgon börjar jag som tränare för dem. Ska bli så himla roligt, älskar små barn, de är så söta. Hoppas det går bra iallafall, det är ju första gången så jag är nästan lite nervös. Om jag intalar mig att det går bra så går det nog bra, det är min plan iallfall.

Nu ska jag först plugga (tyvärr) och sedan ska jag ta det lugnt. Kolla på inspelade "Top Model"-avsnitt och "relaxa".



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0