Den tionde juni

Det är så mysigt när det regnar, iallafall när man är inne. Där jag bor hällregnar det nu och jag sitter inne och myser. Imorgon är vi lediga från skolan och vid 16.00 drar vi på skolresa. Ska till en camping i Kungshamn och är borta till söndag. Därför kommer det vara dåååligt med uppdatering, men ska försöka. Kommer bli himla roligt att åka iväg med alla underbara människor! Vi har lite otur med vädret, men det kommer säkert bli bra ändå.

Idag har varit en slapp dag. Åkte till skolan och städade ur skåpen, hade sedan sista mötet med resekommitén i princip resten av dagen. Var hemma vid ungefär 14.30 och hade klipptid klockan 16.15. Fick klippt av luggen lite, den hängde ju ner i ögonen på mig. Resten av min dag har ja spenderat hemma. Lagade (okej, värmde) mat, kollade på tv och nu hade jag tänkt att visa några av sakerna jag köpte igår!


Svarta shorts - Rut mfl. 199:-


Tröja till klänningen på avslutningen - Åhlens 249:-

Köpte även skor till avslutningen och en bh, har inga bilder på dessa.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vad fint! :D

2009-06-10 @ 23:14:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0