Födelsedagsbarnet



Det har varit en fin fin födelsedag!
Skoldagen gick bra, jag börjar komma in i rutinerna nu. Efter skolan hann jag hem en snabbis innan jag åkte iväg till tandläkaren, typiskt att de lägger besöket på min födelsedag. När jag äntligen var klar hos tandläkaren åkte jag hem och firade födelsedagen med familjen. Det blev kinamat, prinsesstårta, presenter och film. Fick massa fina grejor, tack så mycket! Nu ska jag iallafall sova och ladda för imorgon. Slutar 12.00 imorgon och måste vänta kvar till 15.00 för att få datorn, men men, jag ska ju inte klaga, får ju en dator. Det får bli plugg, fika och en massa prat, då kan man lätt slå död på 3 timmar.

Godnatt och tack till alla som gratulerat mig idag! <3

Kommentarer
Postat av: emma

nej lyllo dig, en data av skolan?? shiiiiet :p hmmm jag undrar vilka mer gymnasium i gbg som har sånt där att de ger ut datorer ... :D lägg ut bilder på de du fick :) även om frida berättade om allt så, alltid kul att se :)

2009-08-26 @ 18:01:05
Postat av: Felicia

HAHA.. och gul och fin var den ;)

2009-08-27 @ 13:40:12
URL: http://feliciabeatricemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0