Sunday morning, rain is falling

Herregud vilket väder det var inatt. Jag vaknade mitt i natten av att det åskade och regnade så det dånade i hela mitt rum. Nu är det iallafall lite bättre väder, fast för mig spelar det ingen roll vad det är för väder, eftersom jag är inomhus. Jag håller på att göra en storstädning i mitt rum så kan kan byta klädsel på soffan och greja iordning lite till. Om jag får säga det själv blir det faktiskt riktigt bra, är skitnöjd än så länge och det kommer bli ännu bättre när jag ändrar klädsel på soffan.

Här har ni en liten smygtitt på mitt rum:


Nu ska jag sätta igång igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

samma här;)

God natt-God morgon!!;)

2009-08-30 @ 21:29:24
URL: http://emmmizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0