Changes

Jag har kommit på en sak. Jag har aldrig gjort någon riktigt stor förändring i mitt liv. På 16 år har jag inte förändrat mitt liv speciellt mycket, förrän nu. 

* Jag gick på dagis 200m hemifrån, lärde känna alla där.
* Började i en liten byskolan. Jag kände redan de flesta från dagis. Skolan låg bara ca 200m från mitt gamla dagis och 400m hemifrån. Där gick jag fram till jag skulle börja högstadiet.
* Började högstadiet och detta blev en liten förändring. Jag visste vilka de flesta var sedan innan och det enda som var annorlunda var att istället för att gå 400m till skolan, fick jag nu åka buss i 5 minuter.

Och nu kommer den stora förändringen, gymnasiet kallas den.

Jag har nu gått från att känna alla till att känna fem på hela skolan
Från 5 minuter med en buss till ibland 1,5 timmar med tre olika bussar
Från en stad jag kunde utantill till en stad där jag aldrig varit tidigare

Nu är det inte så att jag säger att förändring är något dåligt, men jag säger att det ibland kan vara förvirrande. Förvirrande och i detta fallet roligt. Jag är övertygad om att det kommer bli bra tillslut.


Kommentarer
Postat av: Leia

Ibland kan förändringar vara något bra. Fast oftast gillar jag inte förändringar, speciellt inte om dom är stora.

2009-08-23 @ 20:59:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart går du på gymnasiet?

2009-08-23 @ 21:08:28
Postat av: Laila

Gillar din blogg =)

2009-08-24 @ 01:54:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 03:10:10
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0