Frissan - nervös

Jag är nervös! Klockan ett åker jag till frisören. Att klippa håret har jag inte problem med, men idag ska jag tona håret också. Har tänkt mig en ljus, ljus brun nyans. Är lite trött på mitt hår och känner att jag behöver en flrändring. Det positiva med att tona mörkare (än mitt just nu blonda hår) är att jag slipper utväxt och sånna jobbaga saker. Jag tror att det kommer blir riktigt bra, men har lite ångest eftersom det kommer bli svårt att få tillbaka mitt blonda hår igen. Å andra sidan är det knappt blont naturligt längre, det blir bara mörkare och mörkare, tillslut blir det brunt av sig själv.

Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0