Stressin' me out

Nu skäms jag nästan lite, för herregud så längesedan det var jag skrev! Självklart finns det en anledning till detta - lathet och stress. De sista veckorna i skolan har varit riktigt tuffa, med mycket att göra och lite tid till annat än plugg. Men vet ni vad? Nu är det ju slut på allt detta! Nu är det lov och jag är superladdad. Känns som att hela världen öppnar sig för mig när jag kan konstatera att jag har TRE hela veckor att göra precis vad jag har lust med. På dessa tre veckor ska jag också klämma in att fira jul och nyår, vilket jag inte surar över, älskar båda högtiderna.

Mitt lov har börjat riktigt bra. Igår var jag med pappa och klurade ut vilken mobiltelefon jag ska önska mig i julklapp. Resultatet av vår grundliga koll blev - Samsung Galaxy Spica. Det är en snygg touchmobil som har Android, vilket innebär att jag kan ha Spotify i mobilen! Det finns egentligen bara en nackdel med teleonen, den har inte anteckningar! Funktionen som jag använder sååå mycket och skriver ner allt viktigt och oviktigt som jag behöver komma ihåg. Jag har fortfarande inte fattat hur jag ska klara mig utan anteckningar, men Spotify jämnar ut det hela.

När jag och pappa kommit hem bar det iväg på julavslutning med friidrotten. Jag och en kompis är tränare för tvp olika grupper, så vi ordnade en gemensam avslutning för dem. Vi pysslade, fikade och hade jättemysigt. När jag kom hem var jag helt död! Barnen suger verkligen energin ur en. Därför blev det en riktigt lugn kväll hemma i soffan igår.

Nu är jag iallafall vaken, men har inte klivit ur sängen ännu. Jag legat med laptopen i knät och kollat bloggar hela morgonen. Jag tror att det är dags att gå upp nu, starta dagen och hitta på något. Idag ska jag lägga all energi på att bli frisk, jag har dragit på mig en förkylning, usch. Ha en bra dag!


Snälla tomten, ge mig den vita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0