Dansen

Nu kommer ännu ett sånthär inlägg - jag saknar dansen. Har inte dansat på år och dag nu och det känns verkligen! Ser fram emot när det drar igång igen. Nu sitter jag och kollar på ställen att dansa. När jag börjar gymnasiet i Göteborgstrakten har jag bestämt mig för att börja dansa inne i Göteborg istället. Har dansat ett bra tag nu, ca 6 år, men det har aldrig varit speciellt hög nivå. Har bara dansat för att det är roligt och inte tänkt så mycket mer på det. Men nu när jag får bättre förutsättningar vill jag börja satsa lite mera på dansen, hade jag tänkt. Kommer bli grymt!


Kommentarer
Postat av: sandra h

göttt! :D

2009-07-26 @ 17:33:02
URL: http://sandraaaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0