Den tjugotredje juli

För andra morgonen i rad vaknar jag upp i Sverige. Regnet öser ner och det är kallt, herregud. Kom iväg till träningen iger och det var jättegött att träna igen, har saknat det! Vi hoppade längd och det gick faktiskt hyfsat. Efter träningen tog jag moppen hem (i ösregnet) och resten av kvällen kollade jag på film. Det blev någon American Pie film, de filmerna är bara för sjuka, haha. När filmen var slut var även jag slut, så jag hoppade i säng.

Nu är jag alltså vaken och redo för en ny dag, tyvärr en regnig sådan. Planer för idag då - träffa Madde, Sandra och Elin. Så längesedan jag såg dem, Elin och Sandra iallafall, Madde var på träningen igår. Det blir toppen! Nu ska jag borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0