Sängen nu

Kuddarna är klara nu och jag har nästan, nästan gjort klart gardinerna och drapperit till rummet! Riktigt nöjd med dagen faktiskt, även om jag bara gått runt och skrotat här hemma. Det är så himla mysigt när det är skitväder ibland, men nu börjar jag faktiskt bli lite halvtrött på det. Behöver lite sol och bad tror jag, och träffa lite folk, som jag saknar så mycket nu. Jag pratar om alla underbara från 9an, får se till att träffa dem snart. Alla kommer ju gå i skolor på olika håll nu till hösten, så det blir till att hålla ihop ändå.

Nu blir det sängen för mig, innan jag trillar ihop på golvet.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja mer sol och bad innan skolan börjar !! :O :) <3



Jag börjar om 17 DAR!!!!!!!!!!!!! :O :S vart tog sommarlovet vägen ?? :O

2009-07-31 @ 11:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0