Yesterday

Igår var en riktigt lyckad dag! Jag och mamma drog iväg till Ikea och kollade, hittade lite fina saker till rummet och vi tog också en sväng till en tygaffär. När vi kommer hem på kvällen kom Sandra och som sov här inatt. Vi kollade på film, käkade naturgodis i mängder och pratade en hel del. Det fanns ju bra mycket att prata om nu när vi inte setts på så himla länge så det var ungefär de vi gjorde. Vid 03:00 var vi dock för trötta för att prata mera, så vi somnade och vaknade sedan efter 5 timmars sömn, då skulle Sandra hem. Så nu är jag alltså övergiven, fast jag klarar mig! Idag ska jag greja här hemma lite, som jag nämnt tidigare ska jag fixa till lite i mitt rum, så dagen kommer antagligen gå till att måla. Vi får se hur långt jag kommer idag, jag har en del att göra om man säger så. Det är en garderob, en byrå, ett tv-bord och ett skrivbord som ska målas och allt ska bli svart. Sedan ska jag öven sy gardiner, kuddöverdrag och ett draperi av det underbara tyget jag hittade när jag och mamma var iväg igår. Med andra ord - jag har att göra! Och önska mig lycka till, jag har en tendens att klanta till det ibland, hm, detta blir spännande.


Sötaste Sandra


Hennes blogg

Kommentarer
Postat av: sandra h

Ja, tack för kvällen kära du! :D Väldigt trevligt! <3

2009-07-28 @ 22:27:31
URL: http://sandraaaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0