Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Nu är jag i full gång med måleriet! Har grundmålat garderoben nu och väntar i detta ögonblick på att det ska torka så jag kan fortsätta. Nu är det bara byrån, tv-bordet och skrivbordet kvar... puh. Ännu har jag inte sabbat något och jag tror faktiskt inte jag kommer göra det heller, jag var faktiskt bättre än jag trodde.  


Dagens målar-outfit


Såhär ser det ut än så länge. Nej, jag ska inte måla den inuti, sååå mycket tid har jag inte. Men ni kan vara lugna, det kommer bli bra ändå, har läget under kontroll!

Såg precis att "torktiden" på grundfärgen var 8 timmar, hm. Kanske inte blir något mel målande idag då, iallafall inte förrän klockan 12 inatt ;)

Kommentarer
Postat av: sandra h

hahha, ;) låter ju bra. :) hahah! ;) gött att du kom igång med det iaf. ;)

2009-07-28 @ 22:29:22
URL: http://sandraaaaaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart du är bättre än du tror , för du är bäst ! ;) :) <3

2009-07-29 @ 10:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0