Syrran

Har ännu inte dragit igång min dag riktigt. Har bara varit hemma och slöat, fast sånt behöver man ju också ibland. Snart har min lillasyster skolavslutning, så mamma, pappa och hon åker iväg snart. Har inte direkt skrivit något om min syrra i bloggen. Nu när jag ändå skriver om henne så kan jag ju bara passa på att säga att hon är hur himla go som helst. Ibland bråkar vi, som alla andra, men oftast funkar vi bra ihop. Älskar henne massa, massa.


Här är hon. Min lilla, lilla syster


Nu har jag föresten grejat klart med designen, så allt är i sin ordning nu. Vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv,okej! Ska alldelles strax ut med en kompis :) händer sen?

2009-06-16 @ 19:37:42
URL: http://jagamandaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hon kommer döda dig för bilden om hon ser den ;P

2009-06-16 @ 20:48:00
Postat av: sara

fett najs design! va stolt ;D

2009-06-16 @ 23:43:01
URL: http://enligtsaraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0