En massa prat

Sitter hemma hos Madde nu. "Kommunmästerskapet" gick helt okej, inte direkt något bra resultat, men glad ändå. Var inte riktigt så bra väder som jag hade hoppats på, ganska blåsigt ett tag. Till min stora lycka slapp vi åka tillbaka till skolan efter, så vi slutade klockan 12. Då åkte jag och Madde hem till henne. Duschade där, hels eftersom vi haft friidrott och dels eftersom varmvattensberedaren har gått sönder hemma, jobbigt! Kallduschar är inge vidare, eller vad tycker ni? Efter att jag duschade har vi bara suttit och pratat en massa och Sandra kom hit för en stund sedan, trevligt. Senare ska Madde iväg och träna sin friidrottsgrupp så jag och Sandra får ta oss härifrån då. Har inte riktigt bestämmt mig för om jag ska träna, känner för det, men ändå inte. Nu ska jag iallafall... prata lite mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0