Goodmorning beautiful

Godmorgon allihopa! Nu har jag äntligen kommit upp. Det var underbart att sova i sin egen säng igen. Jag hade tänkt att göra något av min söndag senna veckan, det brukar alltid bli - sova för länge, äta frukost så sent att man inte kan äta lunch, sitta vid datan och slöa i pyamas hela dagen. Idag hade jag tänkt att det skulle bli - Sova så mycket jag behöver, äta frukost i hyfsad tid, plugga, äta lunch, plugga igen och sedan kanske hitta på nåt med Maja. Skulle också behöva stöda i mitt rum, men vi får se hur det blir med det... Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: maria

Fin blogg, inte så mycket bilder men :)



puss <33

2009-05-24 @ 20:13:33
URL: http://bershkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0